Negatywne opinie w Google Maps to prawdziwa plaga, z którą muszą się zmierzyć firmy, prowadzące działalność w Internecie. Niestety ich zamieszczanie jest łatwe, a walka z fałszywymi opiniami naprawdę trudna. Google nie jest w stanie efektywnie weryfikować wszystkich opinii i automatycznie usuwać tych, które są sztucznie generowane. Co więc zrobić kiedy w wizytówce naszej firmy pojawiają się negatywne opinie, nie mające nic wspólnego z prawdą. Podpowiadamy skuteczne sposoby jak sobie z tym poradzić.
Jak zgłosić negatywne opinie google?
To, że na naszej stronie znajdziemy nieprzychylne komentarze nie oznacza, że możemy je wszystkie zgłosić do usunięcia. Po pierwsze negatywna opinia musi zawierać nieprawdziwe treści, tyczące się konkretnej firmy oraz niecenzuralne słowa, treści seksualne bądź obrazki o takim charakterze czy też nielegalne treści. Jeśli spełnia te kryteria można ją zgłosić Google do usunięcia. Zanim jednak podejmiemy takie kroki warto trochę poczekać, ponieważ Google sam używa automatycznych metod wykrywania spamu i automatycznie usunie takie treści. Jeśli jednak tak się nie dzieje, warto skorzystać z innych, dostępnych rozwiązań. Sprawdź tutaj: usuwanie opinii google.
- Usługa kominiarska – ważny aspekt bezpieczeństwa domowego - 17 sierpnia 2023
- Tanie reflektory – jak znaleźć efektywne i oszczędne rozwiązania - 14 lipca 2023
- Armatura łazienkowa Lublin – armatura do Twojego domu - 18 listopada 2022